8.07.2010

Porten har öppnas...

I söndags öppnades porten för mig. Jag fick jobb. Härlig. 
Med hjälp av bön och mycket tro så gick de. Kanske ha varit så att Gud inte ville att jag skulle ha ett jobb i Lidköping. Så i söndags träffade jag på en målare när jag var på Europa konferensen. Fem min senare stod jag där med ett jobb i Uppsala. Så imorgon går min bil nordost ut för att på måndag starta de nya jobbet. Kommer bli kul och intressant. Kommer dock sakna några här hemma. Men Gud är god och hans nåd varar för evigt. 

Kom ihåg: "sök först Guds rike och hans rättfärdighet, så skall du få allt det andra också" -matt 6:33
Det kan vara lätt att fokusera på ..så skall du få ALLT det andra också. Men lägg fokus på att söka först Guds rike. Se till att han är först så blir allt mycket enklare. Lovar! 

Med bön fick jag tag på lägenhet på tre dagar med inflyttning inom en vecka. 

Bless!! 

//A



1 kommentar: